pujaan hati

April 11, 2011

masalah kulit

masalah berkaitan: -kulit sensitif -alahan makanan -tekanan darah rendah -cepat penat (ada sampai pengsan) -kurang vitamin (muka pucat) -kurang keyakinan (masalah kulit dari lahir) -selalu mengantuk dalam kelas -buang air besar 1-2minggu sekali -sakit kepala setiap kali hadapi tekanan terutama exam masalah semua itu berpunca dari satu iaitu masalah kulit sensitif. bermula dengan itu saya bergantung ubat dan menjaga makan. itu awalnya saya ikut tapi lama-lama hati memberontak. saya tetap menjaga makan tapi saya makan x ikut masa. pengambilan ubat pula semakin bertambah seiring pertambahan umur. akhirnya tekanan memuncak bila spm dan seterusnya pelajaran saya menurun. tapi tetap menjaga ranking supaya boleh melanjutkan pelajaran cuma tidak lagi cemerlang. saya selalu menjauhkan diri dan tak mahu menyertai rakan lain kerana tak boleh mengikuti aktiviti mereka dan kebanyakan makanan saya tak boleh makan. lastly, saya menjadi seorang yg murung dan selalu termenung. kalau terlalu berat dengan masalah saya menangis sorang ataupun tidur. dengan harapan apabila bangun saya lupa masalah itu. saya sebenarnya memang xsuka menyusahkan orang sebab dari kecil saya selalu susahkan orang terutama orang2 yang saya sayang. satu hari, seorang kawan mencadangkan 1 produk kesihtn... pada ketika itu saya memg tak tahan dengan kulit tangan yang buruk akibat alahan. dan saya memutuskan ambil produk itu. saya dengar dan ketahui betul2 tentang makanan kesihatan ini. sebab saya betul-betul nak sembuh!!!!! sekarang sudah masuk 3 bulan pengambilan produk dan kulit saya semakin pulih. badan lebih terasa cergas. yang paling penting walaupun saya mengehadkan makanan diambil tapi saya tidak kekurangan gizi.. malah berasa semakin sihat... alhamdulillah. itulah dia HERBALIFE semoga Allah berkati pengambilan produk ini untuk kebaikan genarasi sekarang mahupun generasi akan datang... InsyaAllah. Wallahu'alam.....

No comments:

Post a Comment